Vinnaren av Nail Art kitet är korad!

Tack alla som har följt med under mitt nail art tema, det har varit roligt att dela mina små kreationer med er!

Idag är det fredag och det betyder att det är dags att kora vinnaren av Art Clubs Bridal Barty kit!

bridal party

Det var väldigt svårt att välja vem som skulle få det, egentligen skulle jag vilja ha ett kit att ge ut till varje tävlande. Men det går ju inte. Så vinnaren fick bli SaintBella, som älskar naglar och nagellack men som inte har en krona över att unna på sig själv just nu. Grattis Bella!

Flera har frågat om var man kan köpa Art Clubs nail art grejer. Stripers går att köpa på 8ty8 där de kostar $1.88 styck. Både 8ty8 och Transdesign (min favvo e-trailer) har även söta dekaler som man kan klistra på naglarna.

Art Club kiten jag har använt går att köpa på många av de salonger som säljer Color Club. I Sverige är det ju rätt svårt att få tag på Color Club i butik (jag tror att det är någon salong i Stockholm som har dem, men jag är inte säker…) så jag sökte lite på nätet efter dem. BigDaddyBeuaty.com är en E-Bay affär som har mycket Art Club grejer. Jag har inte prövat den själv, men de har fått bra resencioner på E-Bay! Namnet är det enda som talar emot… hahaha!

The winner of the Art Club nail art kit is SaintBella, who loves nails and polishes. Congratulations Bella!

To buy nail art products, I would recomend 8ty8 who sell Art Club’s stripers. If you’re in the mood for self stick decals, look at Transdesign or 8ty8.

~ by lackoholic on 10 July 2009.

Leave a Reply

 
