China Glaze – Calypso Blue

Jag är helt galen i Calypso Blue – ett mörkt lack som nästan blir helt täckande vid första lagret! Det är inte helt vanligt. Det gled på som smör, och lämnade en glansig och jämn yta. Sånt gillar vi (jag och nagellacken ;)).

CB

Här har jag två lager, inget överlack. Bilden är tagen i indirekt solljus och åh! vad fint det blev! Glöm inte att grunda med undelack om du inte vill se ut som en blåmes… =)

~ by lackoholic on 24 June 2009.

6 Responses to “China Glaze – Calypso Blue”

  1. oooh seriously pretty pretty

  2. Det är ett så otroligt fint krämlack!

  3. har detta på mig just nu! jag älskar det också. CG har en lite ljusare nyans som blir marinblå på naglarna (på samma sätt som Can You Dig It blir så härligt lila). Underbart! Blått är det nya röda, kanske? För mig iaf. 🙂

Leave a Reply

 
