Nicole – Deeply In Love

Nicole Deeply In Love är nästan täckande med ett lager, väldigt bra konsistens. Här har jag två lager. DIL är ett klassiskt djuprött cremelack. Jag kan inte få nog av rött! Rött, rosa och rödorange är de mest representerade färgerna i min samling. Jag tröttnar aldrig! =) DIL är väldigt glansigt, ser ni kameran speglas i den undre bilden som är tagen i skugga? Det kallar jag glans! =)

DIL2

Direkt solljus

DIL

Indirekt solljus

~ by lackoholic on 21 June 2009.

One Response to “Nicole – Deeply In Love”

  1. läs om min midsommar och spana in sommarens nagellacks-trender i min blogg idag!

Leave a Reply

 
