Nicole – Sheer Fun

Hej alla nagellackstokiga! Nu är jag tillbaka från Island och kommer därför att uppdatera som vanligt! Resan var väldigt rolig, Island är ett lite konstigt land… Språket är hur roligt som helst! Tävlingen var under helgen, och jag är väldigt nöjd med vår insats! Tyvärr tog vi inte oss till final, men det vägde vi upp med att ha riktigt kul på banketten på kvällen. =)

Här kommer en NOTD – Nicole by OPI Sheer Fun. Skimret liknar det i Chanels satin-lack, så fint! Lacket är rätt så transparent, och är bra för att få en naturlig look. Här har jag fyra lager för att få det opaque. Nicole får man köpa across the pond, då det inte finns i Sverige. Första bilden är i solsken, andra i skugga!

I’m back from Iceland after a fun and hectic weekend! I’m really happy with our efforts in the competition, though we didn’t reach the finals. We made up for that by having a great party saturday night! NOTD is Nicole by OPI Sheer fun. The shimmer in SF reminds me of that of the Chanel Satin polishes, really pretty. Here’s 4 layers to get the sheer Sheer Fun opaque. First pic is in sunschine, second is shadow! No tc, all Nicole glossyness! =)

SF

SF2

~ by lackoholic on 16 June 2009.

4 Responses to “Nicole – Sheer Fun”

  1. Oh, jag har tittat på de där Nicole by Opi på andra nagellacksbloggar och en del är så troligt fina- speciellt de metalliska. Köper du dina på ebay för jag har inte hittat någon webbshopp som levererar hit. Jättefint var det iallafall 🙂

    • Jag har faktiskt inte letat efter dem på nätet, har en kompis som tog med dem hem från USA i våras… Gillar dem mer än vad jag trodde! Jag håller ett öga öppet åt dig! 🙂

  2. Vacker färg. Väldigt klädsam på dina naglar.

Leave a Reply

 
