OPI – Romeo & Joliet

Hej kära läsare! Nu är jag i Reykjavik och bjuder på en NOTD från arkivet! Romeo & Joliet är ett brunbronsigt lack med skimmer från OPI:s permanenta kollektion. Här har jag två lager, första bilden är i direkt solsken och andra är i skugga. Skimret är så himla fint i solljus! Vad tycker ni om bruna lack – tummen upp eller ner? Tavlingen gick bra, ikvall ska vi festa!

Dear reader! I’m in Reykjavik, that’s why I’m showing you a NOTD from the archive today. Romeo & Joliet from the permanent OPI collection is a bronzed brown polish with shimmer. This is two layers, the first is taken in direct sunlight and the second in shadow. I love the shimmer in R&J! How do you feel about brown polishes? Like it or hate it? The competition went fine, tonight we’re going to party!

R&J

R&J 2

~ by lackoholic on 13 June 2009.

6 Responses to “OPI – Romeo & Joliet”

  1. Jag gillar bruna lack, jättemycket, men det måste vara rätt nyans. En favorit är t ex OPIs Espresso Yourself.

    Kul att det bra!

  2. Jag tycker om Romeo & joliet. Det känns väldigt klassiskt och vuxet och det gillar jag som omväxling till alla mina gröna och blå och så. Bruna lack är fint, men min favorit då är egentligen de kalla mörkbruna, som Zoya Nina eller Misa Passion for fashion.

    • Visst är det klassiskt, trots att det är rätt annorlunda! Skimret är helt underbart. Kollade upp Zoya Nina, ser så fin ut! Synd at Zoya är lite tricky att få tag på härifrån. Tycker de borde öppna sin hemsida för oss!

  3. Vilken fin sida! Imponerande, jag blir helt inspirerad 😉 Fantastisk plädering i helgen också!

    • Tack Jonna! Säg till om du vill ha hjälp att fixa en egen! Vi kan kanske ha en och lägga upp helgens bildur, då vet jag en som skulle bli gladur! ;D

Leave a Reply

 
