Zoya Matte

Här är första bilden på Zoya Matte velvet Collection som jag visade för några veckor sedan. Flaskorna och korkarna på dessa lack är även de matta, snyggt! Ska bli kul att pröva höstens alla lack! Här har det börjat klia i mina fingrar efter alla höstfärger… Både OPI och Zoya kommer ju med vars en matt kollektion. Dessutom släpps OPI Collection España snart – som jag längtar! Ska bli kul att se vad alla andra märken har planerat också – svenska som utländska. China Glaze, Color Club, Orly, Viva la Diva… Hit me!!! =)

matte

~ by lackoholic on 30 May 2009.

6 Responses to “Zoya Matte”

  1. åhh, vilka läckerheter! Ser ut som de stoppats i frysen. Känns som att man måste börja lägga undan en STOOOR hög pengar till höstens alla godingar 😀

    • Eller hur?! Jag skäms nästan av att längta så efter höstkollektioner när det knappt ens blivit sommar… haha!

      • Jag har 5 fr Espana och åtminstone 2 från den kommande OPI jul-kollektionen på min inköpslista. Hur sjukt är inte det att man redan har JULENS lack i sikte 😉

      • Haha ja det är lite roligt… Utifrån vad du skrev på MUA so verkar det som att du har fullt upp tills dess ändå! =) Vilka lack är det du har bestämt dig för från Espana och julkollektionen?

  2. *harkel* jo, jag kommer att ha en del att leka fram till dess men fr den Spanska kollektionen är det Barefoot in Barcelona, Can You Tapas This?, Give Me Moor!, Suzi Skis in the Pyrenees & Here Today…Aragon Tomorrow som fångat mitt intresse 🙂

    Fr Holiday Wishes var det “bara” Holiday Glow & Shim-mery Chic
    som talat till mig. Än så länge 😉

    • Jag kunde nästan tänka mig att det var dem du siktade in dig på! Haha! Det ska bli kul… Är imponerad över Zoyas höstkollektion Truth or Dare med!

Leave a Reply

 
