Essie – Greenport

Idag har jag ännu ett lack från senaste Transdesign-ordern (för övrigt min nya favvo e-handlare). Essie Greenport! Solen har lyst med sin frånvaro, så det fick bli en skuggbild idag. Men jag tror det var lika bra, för lacket är lite skuggigt dammigt i sig själv! Greenport är ett snäpp mörkare än Tiffanyblå (och dessutom nästan exakt samma färg som klänningen jag ska ha på syster K’s bröllop om en knapp månad!). Färgen har lite mer grönt i sig än vad som syns på bilden. Här är tre lager (efter två var det lite ojämnt, funkar inte).
G

Fint va? Ikväll ska jag grilla och till helgen ska det bli jättefint väder, det gör mig glad! Då ska jag även passa på att pröva Viva la Divas gula cremelack, i väntan på att Transdesign börjar sälja OPIs Banana Bandanna =)

~ by lackoholic on 29 May 2009.

4 Responses to “Essie – Greenport”

  1. Antar att du noterat att Bandannan är uppe nu. Beställde mitt igår 😀

    • Oh, tack för det! Det hade jag inte sätt förrän du påpekade det. Äntligen! =)

  2. Riktigt läckert!

Leave a Reply

 
