OPI – Hey! Get in Lime!

Oh jag är så glad! Vad jag har längtat efter detta fina mintgröna lack! =)

HGIL

Jag måste erkänna att det inte var helt lätt att måla med – väldigt streaky och tunt de första lagren. Här har jag faktiskt fyra lager, det fjärde bara för att göra det perfekt. =) Dock torkar det snabbt och resultatet är enligt mig väl värt mödan! Mintgrönt är vårens stora trend efter att ha dominerat vårens modevisningar i Paris. Det spekuleras om att ett mintgrönt lack kommer släppas från Chanel också, då just deras visning var extra mintig…

~ by lackoholic on 10 May 2009.

5 Responses to “OPI – Hey! Get in Lime!”

  1. Det är en jättesnygg färg på dig och det är kul att just mintgrönt kommit så starkt i år för det är så fint.

  2. Oj, var visst inloggad på mitt andra konto (min kommentar ovan).

  3. Ja men visst är det fantstiskt fint!

Leave a Reply

 
