Kick’s på Kicks!

Kick's på Kicks!

Glad nyhet till alla China Glaze älskare – från och med vecka 20 (nästa vecka) kommer Kicks att sälja delar av China  Glazes sommarkollektion Kick’s! Lacken kommer att finnas under en begränsad tid och kommer att kosta 98 kr styck. Helt OK pris tycker jag – man slipper ju frakt! Din närmsta Kicks-butik hittar du här.

~ by lackoholic on 09 May 2009.

4 Responses to “Kick’s på Kicks!”

  1. Wow, goda nyheter! Har Sky-High Top på inköpslistan 😀 Är det bara Kicks-skollektionen de kommer att böra sälja tro? Säkert pga namnet isf ;.)

  2. Oj så festligt! Jag undrar bara vad dem kommer sälja dem för. =/

  3. Riggan – än så länge verkar det bara vara Kicks kollektionen. Jag återkommer när jag vet mer! Om jag får tag på Sky High Top lovar jag dig en jämförelse! =)

    Alexlyndra – 98 kr, har ögonen tagit helg? ;P hihi

  4. Wow! bums till kicks

Leave a Reply

 
