OPI – Quarter of a Cent-Cherry

Idag hade jag äran att måla naglarna med ännu ett av lillsyrrans favvolack! Quarter of a Cent-Cherry är ett klassiskt blodrött crèmelack som påminner om just körsbär. Snyggt va?

qoacc-blogg

QoaCC är lagom tunt och väldigt jämt. Här har jag tre lager, mest för att få fram den djupa färgen. Ett och två funkar också, men blir då ljusare (såklart). Det ser ut som att det är mörkare på pekfingret, men det är bara en annan lutning på nageln… Jag är seriöst kär i OPI’s pensel. Just love it!

~ by lackoholic on 06 May 2009.

10 Responses to “OPI – Quarter of a Cent-Cherry”

  1. Riktigt snyggt lack!

  2. En vacker körsbärston, lite dammig nästan, och väldigt vacker.

  3. Deras nya, extra breda pensel? Nej, den gillar inte jag 😛 Den är för bred för mig. Snygg färg, dock! 🙂

    • För mig är den precis lagom ;P lyllos dig som gillar alla andra då! hihi

  4. Jag föredrar oxå den nya Pro-wide borsten, tycker det går fortare helt enkelt 😀

  5. väldigt fint ja! hehe. men vad ljust det ser ut! på mig ser det sjukt mycket mörkare ut. kan det vara kameran?

    • Det är taget i solsken så det kanske är därför det ser ljusare ut än du minns! Men jag tyckte att det var likt som det såg ut på bilden… =)

Leave a Reply

 
