Pawlish by OPI

pawllogo

pawlishpups

Först trodde jag att detta var ett aprilskämt… Men det verkar som att det är på riktigt! Är det inte lite absurt?

paw_display

namnlost-1

Tydligen ska det torka supersnabbt och bara behövas ett lager. Hmm… Kanske något för mig? 😉

~ by lackoholic on 22 April 2009.

6 Responses to “Pawlish by OPI”

  1. Det virker litt for mye, men kan vel si at jeg har lyst på 4 av de 6 lakkene 🙂
    Flott blogg, moro at det kommer flere neglelakkblogger 🙂

  2. Tack, kul att du hittat hit!

  3. Herregud, det där låter allt lite skumt. Men hoppas att lacken fungerar bra på oss människor också, snabb torktid låter alltid fint.

    • Ja visst låter det lite konstigt! Inte helt OK kan jag tycka… Undrar om de verkligen torkar snabbare!

  4. Nämen vad skumt! Hade jag haft hund så skulle jag nog låta klorna vara. Det lär ju inte göra någon skada på människor så jag kan tänka mig några av dessa på mig själv. Vet du var dem kommer säljas?

    • Tydligen är de rätt gamla i USA och svåra att få tag på (så klart…). Vad jag vet så finns de inte i Sverige. Ryktet på MUA säger att de ändå inte sitter så bra, så det gör kanske inte så mycket! =)

Leave a Reply

 
