Kicks

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna! Men å andra sidan har jag och min grupp nu en tävlingsinlaga som rockar fett =) Här kommer iallafall en update…

Jag har ju redan postat om China Glaze Kicks, men eftersom jag vet att många av er gillar ChG starkt lägger jag även upp ett färghjul så ni får se färgerna på riktigt! Dessa lack har fått bra recensioner på nätet. De är färgstarka utan att vara neon. Jag skrev ju för ett tag sen att jag hade en teori om att de nya lacken sitter sämre än de gamla (som sitter som berget), men har hört från flera håll sen dess att jag är ute och cyklar… Kanske något annat som gick fel?

cg-kicks-color-wheel

Från höger till vänster: Entourage, Paper Chasing, Custom Kicks, Sky High-Top, Fly, Its Poppin’, B-Girlz, Laced Up, Sneaker Head, Oh How Street It Is, Style Wars, Breakin’.

~ by lackoholic on 21 April 2009.

2 Responses to “Kicks”

  1. dååååligt att du inte kollar in mitt nagellacksinlägg!:)

Leave a Reply

 
