Essie – Short Shorts

short-shorts1

Detta fina neonrosa sommarlack, Essies Short Shorts från förra sommarens neonkollektion, bytte jag till mig på Pret-ty.se‘s bytesplats av snälla Therése på Heartcore.se.Vill så gärna måla med det idag, men det får bli något mer klassiskt eftersom jag ska på arbetsintervju imorgon! Ni får se det en annan dag helt enkelt… Wish me luck! =)

~ by lackoholic on 21 April 2009.

4 Responses to “Essie – Short Shorts”

  1. Hoppas du gillar det på, och lycka till på intervjun! 🙂

  2. Hej igen

    Vill bara säga att jag har nu fått och redan provat mitt scahe vite Base och top coat. Det verkar sitta som berget! Inge problem alls med det dära med paket som vi pratde om stor sample på min paket =)
    Tusen tack för din fina sajt som inspirerar!

    • Åh vad kul att höra Cissi! Skönt att det gick bra med paketet med, tur! Roligt att du gillar Strawberry Margarita med, sån fin färg!

Leave a Reply

 
