Sommar!

Nu finns flera nya sommarkollektioner uppe på H2T för den som är sugen på nya färgstarka och somriga nagellack! Kolla in:

China Glaze Kicks Collection:

chgkicks2(bild från pssion.se)
chg-kicks(bild från chinaglaze.com)

Color Club Electro Candy:

cc-electro-candy(bild från Color Club)

Essie North Fork Collection:

essie-north-folk-collection-blues

essie-nf-collection(bild essie.com)
Essie Neon Collection 2009:
essie-neon-09(bild från essie.com, ej släppt ännu, men kommer nog snart!)

Orly Tiki Time:

orly_tiki_time_display

(bild från H2T)

Jag tror jag dör. Så många fina färger!

~ by lackoholic on 11 April 2009.

3 Responses to “Sommar!”

  1. Wiii äntligen har Kicks kommit till H2T!! Synd bara att jag måste hålla i mina pengar:(

    • CrazyNails – jag vet, lite bitterljuvt det där! =)
      Peter – Visst är det underbara färger!

  2. Åh vad avundsjuk jag blev, så många underbara färger. Jag måste spana in nya CHG-lack nu i vår.

Leave a Reply

 
