Oh no, not agaaain!

8ty8

Jag säger bara en sak… ANSTÄLL! Det är ju komiskt…

(bild från www.8ty8beauty.com)

~ by lackoholic on 06 April 2009.

5 Responses to “Oh no, not agaaain!”

  1. Jag vet! Så himla dumt och oproffsigt, har hänt säkert 3 gånger för mig när jag ska handla!

    • De borde gå på kurs hos er! =) Jag gillar iaf H2T bättre… trots att de har lite sämre utbud av OPI!

  2. ja! åh vad kul det hade varit!:) kan prata om det ikväll! puss

  3. Tom är i och för sig en raring så han brukar aldrig vara omöjlig om man mailar honom. Jag började som total H2T-fan men har mer och mer gått över till att handla hos 8ty8 med tiden. Fast vill inte vara utan någon av dem! 😀

    Kul att hitta en nagellbloggare till!

    • Ja, de brukar alltid vara trevliga och hjälpsamma när man mailar och så, men tänk så mycket bättre det hade gått om de hade tagit in lite extra arbetskraft? Undrar vad som hade hänt om de annonserat ut tjänsten på MUA, haha! Kul att du hittat hit Sminkan!

Leave a Reply

 
