OPI – Time-less is More

Här kommer blider på ett av de andra nagellacken som jag nyss fått från H2T. Love it! Time-less is More kommer från OPI’s Beyond Chic kollektion från förra året. Därifrån kommer en av mina andra ljusa favoriter, Makes Men Blush (så passande namn! haha). Jag gillar denna färgen starkt, den är precis rätt nyans av off-white. Och med min nya favorit Seche Vite blir den så glansig!

time-less-is-more1Indirekt solljus

time-less-is-more2Dagsljus och lampa (som man ser i naglarna, haha!)

time-less-is-more3Direkt lampljus

Färgen är mest lik på den första bilden. På den sista bilden ser man hur jelly-glansig den är. Jag har använt tre lager på dessa bliderna och fortfarande ser man lite av kanten. Jag tror att det hade blivit helt täckande med fyra. Formulan var väldigt lätt att applicera, den flöt på och jämnade ut sig av sig själv så som nya OPI-lack gör. Älskar OPI!

~ by lackoholic on 25 March 2009.

Leave a Reply

 
