Depend – utvärdering

Det gick snabbt, tänkte ni. Ja, det gjorde det! Så snabbt att jag inte ens hann ta någon bild innan jag frenetiskt gnuggat bort de sista spåren av nagellacket med aceton… När jag vaknade imorse hade det som jag fasade för hänt – det tjocka lacklagret hade spruckit på flera ställen, men fortfarande inte flisat. Vid lunchtid klädde jag på mig, tog på mina vantar och gick till centralen. När jag kom fram och tog av mina vantar hade det blivit ca 2-3 mm stora flisor på 4 nagletippar, och på de andra naglarna hade lacket “lyft”. Inte bra. Undrar om det hade funkat bättre om man hade tunnat ut det ? Jag vet att många gillar Depend men det funkar helt enkelt inte för mig. Trots att det bara är 25 kr kan man ju lika gärna betala det dubbla fär något man verkligen använder, eller hur? Jag tror att jag håller mig till kvalitetslack i fortsättningen…

~ by lackoholic on 20 March 2009.

2 Responses to “Depend – utvärdering”

  1. Trist när sånt händer, själv så sitter allt som berget på mina akrylisar. Gjorde verkligen inte det på mina vanliga naglar.

Leave a Reply

 
