Depend – första mötet…

plugg

Jag lever! Här är en liten bild för att ni ska förstå vad jag har utstått de senaste dagarna och varför jag inte kunnat blogga… Som min kära C sa, “step away from the nail polish, I repeat, step away from the nail polish!” Ibland måste man prioritera! =) Nu rockar jag loss med soundtracket från Shopaholic i bakgrunden, sjukt bra! Älskade den filmen!

depend-1591-blogg

depend-1592-blogg1

Dagen till ära har jag målat mina pluggtorra naglar i ljus lavendellila! Var egentligen på annat uppdrag på Kicks, men det gick inget vidare. Men när man ändå är där…? Så det blev Depend nr 159, mitt första riktiga möte med Depend (om man inte räknar mina vita prickar förra veckan, haha!). Måste säga – inte imponerad. Visst, det är billigt, men det ska ju funka med. Nu när jag tittar på mina nymålade naglar så ser de iofs rätt fina ut, men formulan var alldeles för tjock och svår att måla med. Första lagret blev nästan täckande men flammigt, två täcker väl men jäklar vad tjockt det blev! Hade mycket problem med bubblor också, som tur är fixade mitt kära Orly Sec N’ Dry de flesta. Färgen gillar jag däremot, den liknar Done Out In Deco från OPI South Beach Collection, fast något mörkare. Den är lite mörkare än den ser ut att vara på bilderna. Vi får se hur den sitter, ska hålla er uppdaterade!

~ by lackoholic on 19 March 2009.

4 Responses to “Depend – första mötet…”

  1. Så kul att du är tillbaka! Kul med testa av olika märken!

  2. Visst är det sjukt snyggt det lacket!
    Snart skall jag gå och se filmen. Har snart läst alla böckerna:)

Leave a Reply

 
