I’m a polkadot!

Här är min nya NOTD! Kände för att göra något lite crazy efter att ha kollat runt på Asamis blogg My Manicure, så det fick bli polkadots! =) Detta är mitt första försök med nail art, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Kul? Snyggt? Fult? En sak är säker, jag kan inte sluta kolla på mina naglar, haha! Vad tycker ni, hit eller miss? Bra eller anus?

polkadotblogg2

polkadotblogg1

Basen är min röda favorit, OPI Vodka & Caviar. Ett underbart rött cremelack! Här har jag två lager, men det är nastan heltäckande med endast ett. Färgen är mest lik sig på den andra bilden, den första ser lite för ljus ut. Prickarna har jag duttat på med ett utdraget gem som jag torkat av mellan varje nagel för att prickarna ska bli (ungefär, haha) samma storlek. Över det ett lager Orly Sec n’ Dry TC!

PS. håll utkik ikväll, jag har jobbat ända sen igår med ett mastodontinlägg med massa inspiration!

~ by lackoholic on 11 March 2009.

Leave a Reply

 
