OPI Sunbelievable

Ännu en färgglad sommarkollektion från OPI! Jag skrev ju häromdagen om de nya brights-färgerna som OPI släpper till sommaren, och nu såg jag på P’ssions blogg att de släpper en till lite knalligare sommarkollektion också.

sunbel21sunbel1

Jag är en sucker för orange, så jag skulle inte säga nej till I’m His Coral Friend. Till skillnad från de flesta nagellacksbloggare är jag inte så glad i blått, är nog lite för feg för det. If The Fuchsia Fits hade nog varit en jättefin pedikyrfärg! Vad tycker ni om färgerna? Kommer ni måla färgstarkt i sommar?

~ by lackoholic on 08 March 2009.

4 Responses to “OPI Sunbelievable”

  1. Kul med en ny nagelblogg! Även om det här är den bästa kollektionen av OPI hittills i år så tycker jag inte den är särskilt intressant ändå. China Glaze är de som har imponerat mest det här året.

    • Eller hur är China Glazes Summer Days to die for! =) Väntar spänt på min beställning från H2T… Ska bli kul att se Kicks också, dock tror jag inte lika mycket på den… Men jag är sjukt sugen på OPIs sommar-brights, är galen i dammiga cremelack!

  2. Håller med dig om de orangea nyanserna. Korall är min favorit! Tack för tipsen i förra inlägget. Ska se om jag inte kan hitta Sally Hansen-krämen imorgon 🙂 På tal om överlack som aldrig torkar. Har läst i Femina om ngt som heter typ “DripDry” eller liknande, man ska droppa det på nagellacket så torkar det tydligen snabbare. Något du testat? Har köpt OPIs överlack, tänkte testa det. Har även köpt nyansen “Lincoln park after dark” (så härliga namn!). Gillar när det är mörkt mörkt men ändå inte svart 🙂

    Kram

    • Hej Leo! Nä, jag har inte prövat någon sorts quick-droppar, har inte hört någon som rekommenderat dem direkt över snabbtorkande överlack. Om du prövar så får du säga hur det gick! LPAD är underbar, bra köp! =)

Leave a Reply

 
