OPI – Got a Date To-Knight!

En snabb NOTD innan jag börjar göra mig i ordning för kvällens födelsedagsfest hos J! Jag har inte varit så duktig på att uppdatera bloggen de sista dagarna, men däremot har jag faktiskt varit duktig med den uppsats jag håller på att skriva! Så det är därför…

Ikväll kör jag rätt neutrala naglar, valde mellan rött och ljusrosa och rosa fick det bli! Jag brukar tänka på att mitt nagellack ska passa till ett glas vin när jag ska på middag eller fest. Nä, who am I kidding, vilket nagellack gör inte det? 😉 Detta glansiga bubbelgumsrosa tror jag kommer passa bra till mitt glas rödvin, eller vad tror ni? Haha!

got-a-date-to-knight-blogg2

Fint va? Jag gillar rosa!

Jag har fått en del önskemål om att skriva om nagelbandsprodukter och under/överlack, så det tänkte jag göra imorgon! Nä, nu måste jag sätta lite fart så jag hinner klart till middagen!

~ by lackoholic on 07 March 2009.

Leave a Reply

 
