Zoya’s sommarkollektion 2009

Som ett litet tillägg till gårdagens sommarspaning tänkte jag visa färgschemat för Zoya’s sommarkollektion 2009 som Michelle från All Lacquered Up visar på sin blogg idag!

zoya-ooh-la-la-la-di-da-summer-2009

Zoya är så smarta tycker jag, de släppte en färg till tolv olika bloggare för några dagar sedan och startade då en liten “skattjakt” på internet… Bra PR! Här ser ni alltså alla sommarfärger tillsammans!

Zoya är lite svårt att få tag på från Sverige, men man kan hitta dem på Amazon och E-Bay. Någon som har ett tips på någon annan internetbutik som skickar till Sverige? Har bara hittat Beverly Beaute men de verkar bara skicka till England…

~ by lackoholic on 05 March 2009.

3 Responses to “Zoya’s sommarkollektion 2009”

  1. Hej Lotta! Kajsa tipsade mig om din blogg. Så roligt, ska verkligen följa 🙂 Jag tänkte be dig om lite råd. om du har lust, kan du inte rekommendera några “basprodukter”, alltså typ underlack, överlack och kanske några andra grejer som kan vara bra att använda?Märke och var man kan hitta dem. Roligt att höra med någon som verkar ha bra koll. Hoppas att allt är bra med dig. Kram Leonor

  2. Hej Lotta!
    Kul med en så fin blogg!! Verkligen inspirerande 🙂
    Jag håller med ovan jag skulle oxå vilja ha lite tips på underlack och överlack. i dagsläget har jag chanels överlack men skulle vilja ha nåt som är “hårdare” eller vad man säger på nagellacksspråk 🙂
    Kajsa har berättat om något superöverlack som ni väntar på ska komma, ska jag invänta din recension av den eller har du något du tror mer på?!
    Tips tips tips alltså…

    Lycka till här!
    // Cicci

  3. Hej Leo & Cicci, kul att ni hittat hit! =) Tips och tester kommer, håll utkik! Kram

Leave a Reply

 
