OPI – Most Honorable Red

Välkommen till min nya blogg! Jag har länge tyckt att det är roligt med nagellack och att läsa andras nagellacksbloggar, så varför inte skapa en själv? Här visar jag bilder på mina NOTDs (Nails Of The Day) och skriver om olika nyheter och produkter!

most-honorable-red-blogg1

Min första NOTD blir Most Honorable Red från OPI Japanese Collection. Det är ett orange cremelack  som är lite mer åt det röda hållet än vad som syns på bilden. Bilden är tagen i dagsljus och visar tre lager med överlack. En perfekt vårig orange!

~ by lackoholic on 01 March 2009.

Leave a Reply

 
